Keresés ebben a blogban

2013. június 18., kedd

Villámgyors meggyes muffin - diétás verzió

Hétvégén otthon voltunk (milyen érdekes, több mint 7 éve elköltöztem szülővárosomból, mégis nekem az az otthon. Nemrég kérdezték tőlem, honnan jöttem és rögtön rávágtam. Holott már sok-sok éve nem ott élek. De szívemmel mindig odatartozom) és rengeteg meggyel jöttünk vissza.
Hétfő reggel az első amit beszereztem az egy meggymagozó volt. Valahogy ki kell magozni ezt a savanyú finomságot :)
Már készült egy kis meggy dzsem, hamarosan készítek egy kis diétás almás-vaniliás meggylekvárt is. Este ettem volna valamit, de nem igazán volt kedvemre való semmi itthon. Gondoltam összeütök valamit.
Nem telt el 10 perc és a sütőben volt a muffin, további 18 perc míg megsült és már lehetett is enni :)

Hozzávalók:

20 dkg zabliszt
3 evőkanál süssina édesítőpor
3 tojás
csipetnyi fahéj
1 teáskanál vanilia eszencia
10 dkg olvasztott vaj vagy margarin
1 kávéskanál szódabikarbóna (elfogyott a sütőporom, természetesen azt is lehet bele tenni)
sok-sok meggy. Én nem mértem le de olyan 35-40 dkg biztos volt. Persze mosva, magozva.

A meggy kivételével mindent egy tálba teszek, összekavarom, bele a meggy és már mehet is a muffin formába. Előmelegített sütő és 18 perc majd lehet is enni :)

Jó étvágyat :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése