Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 6., péntek

Diétás - Mákos muffin meggylekvárral, zabpehelyliszttel

Kicsi lányom tegnap mákos tésztát kért és kapott. Viszont egész nap a megmaradt darált mákon járt az eszem. Én is nagyon szeretem a mákos süteményeket, ételeket de még nem csináltam a diétámba illeszthető verziót.
Ellenben most :)
Sikeresen "összedobtam" egy mákos muffint abból ami itthon volt.
Már a tésztát megkóstolva is nagyon finom volt, készem még jobban kijöttek az ízek.
Egyszerű és gyors süti ami cukormentes :)



Hozzávalók:

1,5 bögre darált mák (ennyi maradt)
2 egész tojás
3 dl tej
1 dl olaj
1 citrom leve
5 evőkanál süssina édesítő por
4 evőkanál diétás meggylekvár (saját készítésűt használtam de a boltokban is lehet kapni)
fél csomag sütőpor
8 evőkanál zabpehelyliszt

Száraz hozzávalókat összekeverjük, nedves hozzávalókat szintén összekeverjük majd egy tálba összeállítjuk. Formába kanalazzuk és előmelegített sütőben, 170-180 fokos, készre sütjük.

15 db muffin lett ebből az adagból.

Jó étvágyat!

1 megjegyzés: