Keresés ebben a blogban

2013. május 9., csütörtök

Hamburgerhús diétázóknak

A család hamburgert kért és kapott, de én se akartam kimaradni a jóból. Megcsináltam a magam verzióját ami nagyon finom lett és lelkiismeret furdalás nélkül lehet enni. Na jó, nem hamburgerzsemlével hanem sok-sok zöldséggel.

Hozzávalók:

12,5 dkg darált marhahús
12,5 dkg darált sertéshús
1 evőkanál update1-es mustár
2-3 evőkanál update1-es ketchup
1 közepes fej lila hagyma apróra vágva

őrölt bors
2 evőkanál zabkorpa
1,5 evőkanál zabliszt
1 tojás

kevés olaj a kisütéshez

Minden hozzávalót egy tálba teszünk és alaposan összegyúrjuk majd minimum 1 órát a hűtőben pihentetjük.
Kis gombócokat formázunk belőle (én 6 db-ot csináltam), lelapítjuk és ízlés szerint megsütjük. Én ropogósan szeretem :)
Zöldségekkel tálaljuk.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése