Keresés ebben a blogban

2013. december 18., szerda

Nugát

Az egyik gasztro ajándék tölteléke nugát lesz, így ma elkészítettem, hogy holnap csak befejezzem a bonbont.
A receptet itt találtam. Mindössze annyit változtattam rajta, hogy én darált mogyorót pirítottam meg egy serpenyőben, mivel nekem nincs kávédarálóm. A tejcsoki az Boci csoki volt (az volt itthon)
Valahogy nehezebbnek gondoltam, de hipp-hopp elkészült.

Hozzávalók:

5 dkg mogyoró (nekem darált mogyoró)
5 dkg átszitált porcukor
5 dkg olvasztott tejcsoki

A mogyorót egy serpenyőben megpirítom, miután kész a porcukrot átszitálom és hozzáadom az apróra darált mogyorót. A tejcsokit mikróban megolvasztom, kb 1 perc alatt megvan, de közben többször ki kell venni átkavarni, különben odaég.
Az olvasztott csokit hozzáadom a mogyoró és porcukor keverékéhez és összedolgozom.


Ennyi és nem több :)
Én nem kóstoltam mert cukros, be kell vallanom, nagy volt a kísértés.....
Holnap folyt. köv.
Készülök a karácsonyra:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése