Keresés ebben a blogban

2013. december 20., péntek

Meggyes marcipán bonbon

Még mindig a karácsonyi ajándékok gyártásával vagyok elfoglalva, ma meggyes marcipán golyókat gyártottam. Ha megérik a karácsonyt akkor ezek is csomagba kerülnek. Nem sok esélyt látok rá, mert folyton kint sündörögnek a konyhában, a bonbonok körül :)
Ezt se bonyolult elkészíteni, kezdőknek is ajánlom.








20 dkg marcipán kell hozzá (én most boltit használtam, de ha valaki házit szeretne akkor tavaly leírtam a receptjét)
pár szem magozott meggy
10 dkg étcsokoládé a bevonáshoz (75 %-ost használtam)

A marcipánt kicsit átgyúrtam majd kis diónyi darabokat téptem ki belőle, a kezemen szétlapítottam, tettem a közepére meggyet és golyót formáztam belőle.
A csokoládét mikróban megolvasztottam és a golyókat belemártottam egy hústű segítségével.
Tetejére darált mogyorót szórtam. Kapszlikba került majd a dobozba is belefog ha marad belőle valamennyi......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése