Keresés ebben a blogban

2013. december 19., csütörtök

Nugátkrémes bonbon - egyszerűen

A bonbon készítés és én nem vagyunk jó pajtások. Valahogy sosem jön ki a formából, nem olyan a töltelék..... Mindig van valami ami miatt nem sikerül. Pedig a bonbon kurzuson minden olyan szép és jó volt :)

Márpedig szerettem volna ha a karácsonyi gasztro csomagban van bonbon. Hát most egy kicsit kicseleztem :)
Sikerült vennem mini bonbon kapszlikat, aminek nagyon örültem.
A nugátkrémet még tegnap összeállítottam, itt olvasható a receptje.
Ma 85 %-os csokoládét olvasztottam mikróban, magas hőfokon, közben sűrűn kevergetve. Mikor teljesen felolvadt adtam hozzá még egy kis csokoládét, ezúttal tejcsokit és addig kevergettem míg az is el nem olvadt.
Utána egy nagyon kicsit melegítettem a csokin majd egy kanál segítségével tettem a kapszlik aljára. Utána gyorsan mogyorónyi golyókat formáztam a nugátból és rátettem a csokira. Végül a tetejére is került csokoládé és még fehér cukorgyöngy is díszítésnek.



Hozzávalók:

14 dkg 85 %-os étcsokoládé
4 dkg tejcsokoládé
12 dkg nugát
kevés cukorgyöngy a díszítéshez.

30 db bonbon lett a fenti adagból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése